hus22

Scoutstugan

Välkommen till vår stuga i Järnbrott

Järnbrotts scoutstuga hittar du på Rundradiogatan 45 i Västra Frölunda.

I stugan har vi vår kårverksamhet så son form av avdelningsträffar, planeringsmöten osv.
Huset är ett suterränghus i tre våningar. Det finns en stor och en liten sal samt tre mindre rum och ett litet kök med spis, kyl och frys och det nödvändigaste i köksutrustning.
Det finns extrastolar och hopfällbara bord i förrådet. Klicka på länken för att se bilder inifrån vår scoutstuga

Uthyrning

Vi hyr i första hand endast ut till kårens medlemmar. Hyrestagaren måste vara myndig och ansvarar för att det alltid finns minst en myndig person i stugan under uthyrningstillfället. Eventuell skadegörelse ska ersättas och rapporteras in till uthyraren.

Avgift

Medlemmar: 500 kr/dygn eller 250 kr/dag eller kväll (ej övernattning).

Icke medlemmar: 1000 kr/dygn eller 500 kr/dag eller kväll (ej övernattning).

Avgiften ska betalas in på postgironummer: 47 91 82-8 senast 10 dagar efter hyrestillfället. Vid eventuell påminnelse utgår avgift på 50 kr.

Nyckel

Avhämtas hos stuguthyraren efter överenskommelse. Återlämning skall ske inom 3 dagar efter hyrestillfället.

Boka Scoutstugan »

Glöm inte att titta i kalendern innan du bokar.

Bokningskalender